1 Mayıs 2009 Cuma

parfe





İşte yine bir tatli beni tanıyanlar tatlısız yapamadığımı biliyordur.Bu tatlıyı bugün yaptım ve afiyetle yedik tarifini paylaşayım dedim..Önceden bana ablamın yaptığı ve benim çok sevidğim bu tatlıyı artık bende yapıyorum çok güzel,pratik ve lezzetli,Kader ablacığımın tarifiyle:(resim daha sonra ekleyeceğim.)
malzemeler:
muhallebisi:1 litre süt
2,5 kahve fincanı un
3 fincan toz şeker
1 yumurta
1 paket vanilya(ben 2 tane koyuyorum)
çikolata sosu: 2 su bardağı süt
1 paket hazır çikolata sosu.

YAPILIŞI:Vanilya hariç tüm muhalebi malzemelerini karıştırıp pişiriyoruz kaynamaya başlayınca vamilyayı ilave edip 2-3 dakika daha pişiriyoruz.Kare borcamı ıslatıp muhallebiyi borcama döküyoruz.Çikolata sosunu arkasındaki tarife göre ama 2 su bardağı sütle pişirip muhallebinin üzerine döküyoruz..Buzdolabında soğuduktan sonra kesip servis yapıyoruz.İsterseniz kaselerede hazırlayabilirsiniz...afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder