11 Ekim 2010 Pazartesi

en kolay elma tatlısı...

dün varlığından haberdar olmadığım fırın torbasıyla tanıştım..bugünde ilk denemelerimi paylaşıyorum..canım arkadaşım fatoş tan aldığım 2 tarifle..pratik hatunun tarifleride pratik olur:))
malzemeler:(arzuya göre azaltıp arttırabiliriz)
4 elma
1 su bardağı toz şeker
1 çaybardağı kırık ceviz
2 çay kaşığı tarçın
bir kaseye şeker+tarçın(1dolu çay kaşığı 4 elma için) ı karışırıyoruz soyduğumuz elmalerı ortasını oyup bu karışıma güzelce buluyoruz.Sonra içlerine ekleyeceğimiz karışım ceviz +şeker+tarçın kaşıkla içlerini doldurup fırın torbasına koyuyoruz ben 200 derecede kızgın fırında pişirdim elmalar yumuşayasıya kadar..

                                                                                                           afiyet olsun efendim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder