14 Mart 2012 Çarşamba

evde kolay şimşek macqeen li doğumgünü pastası

işte esas pasta budur...butik pastalara bakıp iç geçiren biri olarak bu pastayı yapmanın mutluluğu anlatılamaz..oğlumda çok beğendi...pasta yine tiramisu ama hazır pasta tabanını kenarlarını kesip orta kat için bariyer yapıp krema ile doldurdum.hazır şeker hamuru kullandım
şeker hamuru ile pasta süslerken  dikkat edilecek püf noktalar..


 tüm şekerhamuru figürleri ve kaplamasını 1 gün önceden yapıp streçledim bu kolaylık oldu..pastanın üzerine önceden koyarsanız eriyor..pastayıda bir gün önceden yapabilirsiniz...son gün hemen yaptıklarınızı pastaya transver edin ta taaa...bu arada açmayı nişastayla yapın ben yanlarda nişastalar bırakmışım...

benim yakışıklı oğlumun her yaşı ona güzellikler katıyor ama annesinin mutlulukla beraber içi burkuluyor..canım oğlum büyüme hep ellerin elimde küçük kalsın..hep bana masum bak,kokulu annem..melek annem de...kokulu pisim iyiki doğdun...ben sana çok şey öğretiyor gibi gözüksemde sen bana bir okadar şey öğrettin ve yaşattın....seni güneş kadar seviyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder